Autentificare

Administrație cont

Log out

Despre cumpărături

  1. Transport și plată
  2. Termeni și condiții
  3. Regulamentul privind reclamațiile
  4. Condiții pentru folosirea interfeței web
  5. Urmărirea coletelor
  6. Schimb imediat, garanția prelungită

Transport și plată

Coletele se expediază prin intermediul FAN Courier sau Cargus. Fiecare comandă se expediază în ziua primirii plății sau în ziua următoare. Coletele expediate cu plata cu ramburs sunt trimise în ziua plasării comenzii (cel târziu până la ora 12:00) sau în ziua următoare. Durata de livrare standard este 2-3 zi lucrătoare.

Chiar dacă ne străduim să protejăm la maximum coletele contra deteriorării în cursul transportului, câteodată se poate întâmpla că, coletul poate sosi deteriorat.

De aceea vă recomandăm ca, la preluare, să verificați starea coletului (numărul de colete, integritatea benzii, eventuala deteriorare a cutiei etc.) și să refuzați preluarea unui colet incomplet sau deteriorat. Refuzul de a prelua coletul trebuie anunțat telefonic vânzătorului, la numărul de telefon +40 316 308 261.

Viciul ascuns al coletului (produsele nu sunt complete sau sunt deteriorate) constatat la preluare trebuie comunicat fără întârziere către compania de transport, fiind necesară și solicitarea de redactare a unui proces-verbal referitor la daună. Pentru soluționarea rapidă a cazului de daune, procesul-verbal privind dauna trebuie trimis prin poștă sau e-mail către vânzător.

Compania de transport are dreptul să verifice starea reală de deteriorare a coletului sau pierderea parțială a acestuia. Din aceste motive, clientului i se interzice orice manipulare a coletului, clientul fiind obligat să păstreze ambalajul în care i-a fost predat coletul deteriorat.

Dacă comandați produse în valoare de peste 220 RON, beneficiați de transport GRATIS.

Toate prețurile sunt specificate cu TVA inclus.

 

Modalitatea de transport Plata în avans

Cargus

19 RON
FAN Courier

21 RON

Coletăria.ro

17 RON

Sus

Termeni și condiții

Acești termeni și condiții (denumiți în continuare „termeni și condiții“) se referă la contractele încheiate prin intermediul magazinului on-line NaniNails localizat pe interfața web https://www.naninails.ro/ (denumită în continuare „interfața web“) între societatea noastră

NaniNails s.r.o., având sediul în Baška 278, CP 73901 Czech republic

Nr. de înmatriculare: 29391920,

CUI: RO38533663                                      

înmatriculată la Registrul Comerțului de pe lângă Curtea Regională din Ostrava, secțiunea C, inserarea 38419

Adresa de trimitere: NaniNails s.r.o. - Frogman, Str. Borsului nr.56, 410605 Oradea, Bihor

Numărul de telefon: +40 316 308 261

E-mail de contact: 

   Întrebări generale: info@naninails.ro

în calitate de vânzător

și dumneavoastră în calitate de cumpărător

 

1. PREVEDERI INTRODUCTIVE

Prin contractul de vânzare-cumpărare ne obligăm să vă livrăm produsele menționate în comandă iar dumneavoastră vă obligați să preluați aceste produse (fie personal, fie de la compania de transport) și să ne plătiți prețul de vânzare-cumpărare menționat în comandă. Prețul de vânzare-cumpărare (sau doar „prețul“) include și cheltuielile legate de livrarea produselor și eventualele taxe aferente modalității de plată. Cuantumul acestor cheltuieli vi-l vom comunica întotdeauna încă înainte de trimiterea fermă a comenzii.

Dreptul de proprietate asupra produselor îl obțineți prin achitarea prețului de vânzare-cumpărare, însă nu înainte de preluarea produselor.

1.1.          Se referă contractul de vânzare-cumpărare doar la produse?

Princontract de vânzare-cumpărare (sau „contract“) se înțelege aici orice contract încheiat potrivit acestor termeni și condiții. Deci, de exemplu, poate fi vorba de un contract de prestare servicii.

1.2.          Este contractul de vânzare-cumpărare un contract de consum?

Contractul de consum există doar în cazul în care aveți calitatea de consumator, adică dacă sunteți o persoană fizică și cumpărați produsele în afara cadrului activității dumneavoastră de afaceri sau în afara cadrului exercitării independente a ocupației dumneavoastră. În caz contrar nu este vorba de un contract de consum și nu se referă la dumneavoastră protecția consumatorului potrivit reglementarilor juridice și ale acestor termeni și condiții. Îndeosebi, în calitate de ne-consumator, nu aveți dreptul la rezilierea contractului fără specificarea motivului.

1.3.          Ce drepturi speciale aveți în calitate de consumator?

În calitate de consumator aveți, îndeosebi:

-      dreptul de a rezilia contractul încheiat prin mijloace de comunicare la distanță, cum este, de exemplu, telefonul e-mailul sau magazinul electronic (articolul 5 al acestor termeni și condiții);

-      dreptul la garanție pentru produsele de consum încă neutilizate, cu durata de 24 de luni (exercitarea dreptului la garanție este guvernată de Regulamentul privind reclamațiile);

-      dreptul la comunicarea informațiilor înainte de încheierea contractului (informațiile sunt cuprinse în acești termeni și condiții sau pe interfața web);

-      dreptul la soluționarea extrajudiciară a litigiului de consum din contract (art. 7.3 acești termeni și condiții).

1.4.          Ce guvernează raportul nostru juridic?

Raportul nostru juridic este guvernat de următoarele documente:

-      acești termeni și condiții care delimitează și precizează drepturile și obligațiile noastre reciproce;

-      Regulamentul privind reclamațiile, care va guverna procedura în cazul reclamației produselor;

-      Condițiile de utilizare a interfeței web, care reglementează înregistrarea pe interfața web, protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal, protecția conținutului interfeței web și alte raporturi legate de utilizarea interfeței web.;

-      condițiile și instrucțiunile menționate în interfața web, îndeosebi în momentul încheierii contractului;

-      comanda și acceptarea acesteia de către noi,

aspectele nereglementate aici, se supun următoarelor reglementări:

-      Legea nr. 89/2012 Culegere, Codul civil, varianta în vigoare (denumit în continuare „Cod civil“);

-      Legea nr. 634/1992 Culegere, privind protecția consumatorului, cu modificările și completările ulterioare (doar dacă aveți calitatea de consumator).

În cazul în care domiciliul sau sediul dumneavoastră se găsesc în afara teritoriului Republicii Cehe sau dacă raportul nostru juridic conține un alt element internațional, luați la cunoștință faptul că raportul nostru se supune dreptului ceh. În cazul în care aveți calitatea de consumator și ordinea de drept a statutului în care aveți domiciliul acordă un grad de protecție mai mare a consumatorului decât ordinea de drept cehă, în raporturile juridice beneficiați de acest grad mai înalt de protecție.

1.5.          Cum se exprimă acordul cu termenii și condițiile?

Prin trimiterea comenzii și prin confirmarea pe interfața web confirmați că ați luat la cunoștință aceste condiții și sunteți de acord cu ele.

Noi putem modifica sau completa conținutul termenilor și condițiilor. Drepturile și obligațiile dumneavoastră se supun întotdeauna variantei termenilor și condițiilor valabile în momentul constituirii acestor drepturi și obligații.

2. CONTRACTUL DE VÂNZARE-CUMPĂRARE

2.1.          Cum încheiem contractul de vânzare-cumpărare?

Pe interfața web este menționată lista produselor împreună cu descrierea caracteristicilor fiecărui articol. La fiecare produs este specificat prețul inclusiv toate impozitele, vămile și taxele. Prezentarea produselor are un caracter informativ și nu este vorba de proiectul nostru de încheiere a contractului în sensul prevederilor art. 1732 alin. 2 Cod civil. Pentru încheierea contractului este necesar să trimiteți comanda și această comandă să fie acceptată de noi.

2.2.          Cum se plasează comanda?

Comanda o puteți plasa întotdeauna prin intermediul interfeței web (completarea formularului), eventual și telefonic, prin e-mail sau printr-o altă modalitate pe care o admitem potrivit informațiilor la zi menționate pe interfața web.

Comanda trebuie să conțină toate informațiile specificate în formular, îndeosebi marcarea produselor comandate (eventual marcarea numerică a produselor), numărul de bucăți, modalitatea de plată și de transport aleasă și datele dumneavoastră de contact (de livrare și eventual de facturare)).

Înainte de trimiterea fermă a comenzii, veți primi situația recapitulativă a comenzii inclusiv a prețului final (în funcție de modalitatea de transport și plată aleasă). Recomandăm să verificați îndeosebi tipul și cantitatea produselor, adresa de e-mail și cea de livrare. În cadrul situației recapitulative aveți ultima posibilitate să modificați datele introduse.

Comanda fermă se plasează prin apăsarea butonului „Continuați“. Datele menționate în comanda fermă le considerăm ca fiind corecte și complete. Vă rugăm să ne informați neîntârziat, telefonic sau prin e-mail, în cazul modificării acestora.

Noi vă vom informa în legătură cu obținerea comenzii. Informația (confirmarea) cu privire la obținerea comenzii se trimite automat și nu înseamnă că noi am acceptat comanda, dacă în confirmare nu este specificat expres altceva.

În cazul în care avem dubii referitor la seriozitatea comenzii, vă putem contacta cu scopul verificării acesteia. Putem respinge o comandă neverificată. O astfel de comandă este considerată că nu a fost plasată.

2.3.          Deci când este încheiat contractul?

Contractul de vânzare-cumpărare este încheiat în momentul în care ați obținut de la noi mesajul de acceptare a comenzii. Mesajul de acceptare a comenzii vi se va trimite pe adresa de e-mail pe care ați menționat-o în comandă. În cazul în care comanda nu ar fi primită, contractul este încheiat în momentul în care achitați prețul de vânzare-cumpărare produse sau preluați produsele comandate (în funcție de evenimentul care se produce mai devreme). Primirea (acceptarea) comenzii poate fi parte componentă a informației în legătură cu obținerea comenzii potrivit art. 2.2 al acestor Termeni și condiții (dacă acest lucru este menționat expres în confirmare) sau poate urma ca informație separată după această confirmare.

Informațiile privind pașii tehnici concreți care duc la încheierea contractului rezultă din interfața web.

2.4.          Puteți anula o comandă care a fost deja expediată?

Comanda pe care încă nu am primit-o (adică nu vi s-a trimis acceptarea comenzii din partea noastră potrivit art. 2.3 al acestor termeni și condiții), poate fi anulată telefonic sau prin e-mail.  Toate comenzile acceptate de noi sunt ferme. Anularea ulterioară a comenzii este posibilă doar în baza înțelegerii cu noi. În cazul în care comanda anulată astfel se referă la produsele care nu dau dreptul la rezilierea contractului (vezi detalii la articolul 5), avem dreptul la compensarea cheltuielilor avute până acum în legătură cu contractul.

2.5.          Se poate modifica prețul menționat pe interfața web?

Prețurile pentru produsele prezentate și prețurile ambalajelor, transportului și cele de livrare rămân valabile pe perioada în care sunt afișate pe interfața web. Eventualele reduceri ale prețului produselor nu se pot combina reciproc, dacă acest lucru nu este specificat expres pe interfața web.

În cazul în care la noi s-a produs o eroare tehnică clară în ceea ce privește specificarea prețului produselor pe interfața web sau în cursul plasării comenzii, nu suntem obligați să vă livrăm produsele la acest preț vădit eronat, și anume, nici în cazul în care ați obținut mesajul de acceptare a comenzii potrivit acestor termeni și condiții. Într-un astfel de caz ne rezervăm dreptul la rezilierea contractului.

În cazul în care prețul menționat la produsele aflate pe interfața web sau în cursul plasării comenzii nu mai este actual, veți fi informați neîntârziat în legătură cu acest aspect. În cazul în care, până în prezent, comanda dumneavoastră nu a fost acceptată, nu suntem obligați să încheiem contractul.

Comenzile expediate nu sunt influențate de modificarea prețului intervenită între momentul trimiterii comenzii și momentul acceptării acesteia de către noi potrivit articolului 2.3 al acestor termeni și condiții.

2.6.          Aveți posibilitatea să obțineți contractul în formă de text?

Contractul nu se încheie în scris cu semnăturile părților contractante. Contractul se compune din acești termeni și condiții, comanda dumneavoastră și acceptarea din partea noastră. Contractul integral îl veți primi prin e-mail sau, la cererea dumneavoastră, în formă tipărită, prin poștă. În cazul trimiterii prin poștă vă putem cere să achitați cheltuielile aferente.

2.7.          Ce se întâmplă în cazul în care nu înțelegeți ceva în contract?

În cazul unor întrebări legate de termeni și condiții sau de contract ne puteți contacta telefonic sau prin e-mail. Vă vom furniza cu plăcere toate informațiile necesare.

2.8.          În ce limbi se poate încheia contractul?

Contractul poate fi încheiat în limba cehă, dacă nu convenim expres o altă limbă.

2.9.          Este contractul arhivat în vreun loc?

Contractul (inclusiv termenii și condițiile) este arhivat în formă electronică. Contractul nu le este accesibil terților, dar la cerere vi-l putem trimite.

3. CONDIȚIILE DE PLATĂ

3.1.          Ce modalități de plată acceptați?

Prețul de vânzare-cumpărare îl puteți achita îndeosebi prin următoarele modalități:

-      în numerar în cazul trimiterii produselor cu plata cu ramburs sau în cazul preluării personale;

-      non-cash, înainte de livrarea produselor, on-line cu cardul de plată sau prin transfer prin intermediul sistemului de plăți GoPay;

-      non-cash, înainte de livrarea produselor, în contul nostru bancar (detaliile le vom comunica în confirmarea comenzii).

Eventualele alte modalități de plată se găsesc pe interfața web.

Unele modalități de plată (îndeosebi plata cu ramburs) pot fi contra cost. Taxele aferente se găsesc pe interfața web. În comandă va fi întotdeauna specificat prețul final care deja include taxele aferente modalității de plată alese.

3.2.          Când este scadent prețul de vânzare-cumpărare?

În cazul plății în numerar, prețul este scadent la preluarea produselor. În cazul plății non-cash înainte de livrarea produselor, prețul este scadent în termen de cinci zile de la acceptarea comenzii potrivit art. 2.3. Obligația dumneavoastră de a chita prețul, în cazul plății non-cash, este îndeplinită în momentul înregistrării prețului aferent în contul nostru.

3.3.          În ce monedă puteți plăti?

Plata pentru produse se poate efectua în LEI (RON).

3.4.          Când putem solicita avansul sau plata anticipată?

Avansul prețului de vânzare-cumpărare îl putem solicita, în primul rând, în cazul comenzilor care depășesc valoarea de 1000 RON.

De asemenea, vă putem solicita să achitați prețul integral al produselor și în cazul expedierii sau predării acestora (art. 2119 alin. 1 Codul civil nu se aplică).

4. CONDIȚIILDE LIVRARE

4.1.          Cum expediem produsele?

Modalitățile de livrare a produselor sunt specificate pe interfața web. Modalitatea de livrare a produselor o puteți alege în comandă. În cazul în care nu alegeți nici o modalitate de transport, o putem stabili noi.

4.2.          Care sunt cheltuielile cu livrarea produselor?

Cheltuielile cu livrarea produselor depind întotdeauna de mărimea și natura produselor și de tariful prețurilor companiei de transport alese. Cheltuielile curente cu livrarea produselor sunt menționate pe interfața web.

În comandă va fi întotdeauna specificat prețul final care deja include costurile cu modalitatea de transport aleasă.

4.3.          Când vă livrăm produsele?

Termenul de livrare a produselor depinde întotdeauna de accesibilitatea acestora și de modalitatea de transport și plată alese.

Produsele aflate pe stoc, de regulă, îi sunt predate companiei de transport în decurs de o zi lucrătoare de la acceptarea comenzii (în cazul trimiterii produselor cu plata cu ramburs sau în cazul preluării personale), eventual de la înregistrarea plății în contul nostru (în cazul plății non-cash).

Produsele care nu se află pe stoc sunt predate către compania de transport îndată ce acest lucru este posibil. Noi vă vom informa în legătură cu data concretă.

Prin livrarea produselor potrivit acestor termeni și condiții se înțelege momentul în care produsele vă sunt predate. În cazul în care refuzați să preluați produsele fără motiv, acest fapt nu se consideră drept neîndeplinire a obligației de livrare a produselor din partea noastră și nici drept reziliere a contractului din partea dumneavoastră.

4.4.          Cum trebuie procedat la preluarea produselor?

La preluarea produselor verificați integritatea ambalajului produselor. Dacă constatați orice neajunsuri, informați imediat compania de transport și pe noi. În cazul în care refuzați să preluați coletul având ambalaj deteriora, acest lucru nu se consideră drept refuz nejustificat al produselor.

În momentul preluării produselor (sau în momentul în care ați avut obligația de preluare, dar, în contradicție cu contractul, nu ați făcut așa), trece asupra dumneavoastră răspunderea pentru distrugerea, deteriorarea sau pierderea produselor.

4.5.          Ce se întâmplă în cazul în care nu preluați produsele?

În cazul în care, pentru motivele aflate de partea dumneavoastră, este necesar a livra produsele în mod repetat sau printr-o altă modalitate decât cea convenită, sunteți obligați să achitați cheltuielile cu o astfel de livrare.

În cazul în care nu preluați produsele fără niciun motiv, avem dreptul la compensarea cheltuielilor cu livrarea și depozitarea acestora, precum și alte cheltuieli pe care le vom avea datorită nepreluării produselor. Aceste cheltuieli nu vor depăși 2,00 RON pentru fiecare zi de depozitare. Cheltuielile cu depozitarea pot atinge maximum suma de 90,00 RON sau cuantumul prețului de vânzare-cumpărare, dacă este mai mic de 90,00 RON.

Într-un astfel de caz ne revine și dreptul de a rezilia contractul.

5. REZILIEREA CONTRACTULUI

5.1.          Cum puteți rezilia contractul?

Contractul îl puteți rezilia în termen de 14 zile de la data preluării produselor; dacă livrarea este divizată în câteva părți, de la data preluării ultimei livrări. Recomandăm să trimiteți notificarea de reziliere a contractului pe adresa noastră de corespondență sau adresa de e-mail. Pentru rezilierea contractului se poate folosi formularul model. Primirea notificării o vom confirma fără întârziere inutilă.

Rezilierea contractului nu trebuie să o motivați în niciun fel.

5.2.          Care sunt urmările rezilierii contractului?

Prin rezilierea contractului, contractul se anulează și se consideră ca și cum nu ar fi fost încheiat.

În cazul în care, cu acordul dumneavoastră, împreună cu produsele ați primit și un cadou, prin rezilierea contractului de către orice parte contractantă, contractul de donație își pierde valabilitatea. Returnați-ne cadoul împreună cu produsele returnate.

5.3.          Când nu este posibilă rezilierea contractului?

Potrivit art. 1837 Cod civil, nu este posibilă, printre altele, rezilierea următoarelor contracte:

-      privind livrarea produselor perisabile rapid și a produselor care, după livrare, au fost amestecate cu alte produse;

-      privind livrarea produselor închise în ambalaj, pe care le-ați scos din ambalaj și, din motive de igienă, nu se mai pot returna.

5.4.          Prin ce modalitate ne returnați produsele?

Sunteți obligați să ne returnați produsele în termen de 14 zile de la rezilierea contractului, pe adresa noastră de corespondență, la orice punct de lucru sau adresa sediului nostru. Nu trimiteți produsele cu plata cu ramburs. Nu avem obligația să preluăm produsele trimise prin modalitatea cu plata cu ramburs.

Recomandăm ca la produsele returnate să atașați:

-      copia bonului de livrare și a facturii, dacă aceste acte au fost emise, sau un alt act care dovedește cumpărarea produselor;

-      explicația în scris referitoare la rezilierea contractului (pe formularul nostru sau într-un alt mod) și modalitatea de restituire a banilor aleasă (virament în cont, preluarea personală a numerarului sau mandat poștal sau o altă modalitate). În explicația scrisă menționați adresa de corespondență, numărul de telefon și adresa de e-mail.

Neprezentarea vreunui act din cele menționate mai sus nu împiedică soluționarea pozitivă a rezilierii contractului potrivit condițiilor legale.

5.5.          Când primiți înapoi banii dumneavoastră?

Toate mijloacele bănești vi le vom restitui în termen de 14 zile de la rezilierea contractului. Însă vă rugăm să luați la cunoștință faptul că nu suntem obligați să vă restituim banii înaintea returnării produselor sau a dovedirii că ne-ați expediat produsele.

Pe lângă prețul de vânzare-cumpărare, aveți dreptul și la restituirea cheltuielilor cu livrarea produselor în locația dumneavoastră. Însă dacă ați ales o altă modalitate de livrare a produselor decât cea mai ieftină, pe care o oferim, vă restituim cheltuielile cu livrarea produselor în cuantumul corespunzător celei mai ieftine modalități de livrare oferite a produselor.

Banii vi-i vom restitui:

-       prin modalitatea identică cu cea prin care i-am obținut sau

-      prin modalitatea pe care o veți solicita;

Pe lângă modalitățile menționate mai sus, putem întotdeauna restitui banii și prin virament în contul bancar comunicat de către dumneavoastră sau într-un alt cont din care au fost trimise mijloacele bănești pentru achitarea prețului de vânzare-cumpărare (în cazul în care, în termen de zece zile de la rezilierea contractului, nu ne comunicați niciun cont). Prin acceptarea acestor termeni și condiții vă exprimați acordul cu trimiterea mijloacelor bănești potrivit frazei precedente, cu condiția că, prin această modalitate, nu veți avea cheltuieli suplimentare.

Cheltuielile cu expedierea produselor returnate pe adresa noastră le suportați dumneavoastră, și anume și în cazul că, datorită naturii lor, produsele nu pot fi returnate prin modalitatea obișnuită, prin poștă.

5.6.          Când putem noi rezilia contractul de vânzare-cumpărare?

Noi ne rezervăm dreptul de a rezilia contractul în cazurile care urmează:

-      datorită unei erori tehnice, pe interfața web a fost menționat absolut clar un preț greșit al produselor (articolul 2.5 al acestor termeni și condiții);

-      din cauze obiective (în primul rând, pentru că produsele nu se mai fabrică, furnizorul nu mai furnizează produsele în Republica Cehă etc.), produsele nu mai pot fi livrate în condiții inițiale;

-      derularea devine în mod obiectiv imposibil de realizat sau ilegală.

În cazul în care apare vreuna din situațiile menționate mai sus, veți fi informați neîntârziat în legătură cu rezilierea contractului din partea noastră. Față de dumneavoastră, rezilierea contractului își produse efectele în momentul în care v-a fost comunicată.

În cazul în care, în tot sau în parte, ați achitat deja prețul de vânzare-cumpărare, vă restituim suma non-cash în contul bancar pe care ni-l comunicați în acest scop sau din care ați efectuat plata. Banii îi vom restitui în termen de cinci zile de la rezilierea contractului de vânzare-cumpărare.

6. DREPTURILE DIN DERULAREA DEFECTUOASĂ

Drepturile dumneavoastră dintr-o derulare defectuoasă se supun reglementărilor juridice general obligatorii (îndeosebi prevederile art. 1914 la 1925, art. 2099 la 2117 și art. 2158 la 2174 Cod civil).

În cazul exercitării drepturilor dintr-o derulare defectuoasă vom proceda în conformitate cu Regulamentul nostru privind reclamațiile. Înainte de trimiterea reclamației vă rugăm să vă familiarizați bine cu Regulamentul privind reclamațiile, pentru ca reclamația să poată fi soluționată cât mai rapid și spre mulțumirea dumneavoastră.

7. PREVEDERI FINALE

7.1.          Ce autorizații deținem pentru efectuarea activității noastre și cine le controlează?

Avem dreptul să vindem produsele în baza autorizației de funcționare. Activitatea noastră nu necesită nicio altă autorizație.

Controlul activității noastre este efectuat, în cadrul, competenței sale, de către Autoritatea responsabilă de autorizațiile de funcționare competentă. Controlul respectării reglementărilor juridice referitoare la cerințele tehnice pentru produse și securitatea produselor este efectuat de către Inspecția Comercială Cehă (http://www.coi.cz/). Inspecția Comercială Cehă controlează și respectarea reglementărilor referitoare la protecția consumatorilor. Drepturile consumatorilor sunt protejate și de către asociațiile de interese și alte entități fondate pentru protecția acestor drepturi.

7.2.          Cum soluționăm reclamațiile?

Eventualele reclamații sunt soluționate prin intermediul contactului nostru de e-mail. În plus, puteți contacta entitățile menționate la articolul 7.1. În raportul nostru cu clienții, nu suntem legați de niciun cod de comportament și nici nu respectăm astfel de coduri.

7.3.          Ce drepturi aveți în cazul apariției unui litigiu de consum?

În cazul în care aveți calitatea de consumator și apare între noi un litigiu din contract, litigiu pe care nu reușim să-l soluționăm direct, aveți dreptul să prezentați acest litigiu către Inspecția Comercială Cehă (http://www.coi.cz/) cu scopul soluționării extrajudiciare a litigiului de consum. Acest drept poate fi exercitat cel târziu în termen de 1 an de la data când ați exercitat la noi pentru prima dată dreptul care face obiectul litigiului de consum în cauză.

7.4.          Ce ar trebui să mai știți?

La încheierea contractului se utilizează mijloace de comunicare la distanță (îndeosebi rețeaua de Internet). Cheltuielile cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță (îndeosebi cheltuielile cu conexiunea la internet sau apelurile telefonice) le suportați dumneavoastră. Aceste cheltuieli nu diferă de tarifele obișnuite.

Dacă nu a fost convenit altceva, orice corespondență referitoare la contractul încheiat între noi are formă scrisă, și anume, fie prin intermediul e-mailului, trimitere poștală recomandată sau înmânare personală. Noi vă vom trimite comunicările pe adresa poștei electronice menționată în comandă sau în contul dumneavoastră de utilizator.

În conformitate cu Legea nr. 185/2001 Culegere, privind deșeurile cu modificările și completările ulterioare, asigurăm preluarea gratuită a produselor cumpărate de dumneavoastră care, prin natura lor, sunt aparate electrice (denumită în continuare „preluare gratuită“). Preluarea gratuită se poate face prin predarea aparatului electric vechi sau deșeu pe adresa noastă de contact. Vă rugăm să ne anunțați înainte de a preda aparatul electric vechi sau deșeu.

În cazul în care orice prevedere a acestor termeni și condiții este (sau devine) invalidă, ineficientă sau inaplicabilă, în locul acestei prevederi se folosește o prevedere care, prin semnificația sa, se apropie cât mai mult de prevederea invalidă, ineficientă sau inaplicabilă. Caracterul invalid, ineficient și inaplicabil al unei singure prevederi nu aduce atingere valabilității celorlalte prevederi. Contractul (inclusiv termenii și condițiile) poate fi modificat doar în formă scrisă.

O parte integrantă a acestor Termeni și condiții este Regulamentul privind reclamațiile, Condițiile privind folosirea interfeței web și Transport și plată.

 

 

Acești termeni și condiții intră în vigoare începând cu data de 11. 4. 2016

Sus

Regulamentul privind reclamațiile

Prezentul Regulament privind reclamațiile reglementează modalitatea și condițiile pentru reclamația viciilor la produsele achiziționate prin intermediul magazinului on-line NaniNails de la societatea noastră

NaniNails s.r.o., având sediul în Baška 278, 73901 Czech republic

Nr. de înmatriculare: 29391920,

CUI: RO38533663                                      

înmatriculată la Registrul Comerțului de pe lângă Curtea Regională din Ostrava, secțiunea C, inserarea 38419

Adresa de trimitere: NaniNails s.r.o. - Frogman, Str. Borsului, nr.56, 410605 Oradea, Bihor

Numărul de telefon: +40 316 308 261

E-mail de contact: Întrebări generale: info@naninails.ro

 

Formular de reclamație online

 

1. Pentru ce vicii răspundem în fața dumneavoastră?

În calitate de vânzător, răspundem pentru faptul că la preluare, produsele sunt lipsite de vicii. Aceasta înseamnă că, îndeosebi, la preluare, produsele:

-      au caracteristicile pe care le-am negociat, pe care le descriem sau pe care le-ați putut aștepta având în vedere natura produselor și în baza reclamei;

-      sunt în cantitățile, dimensiunile sau greutatea corespunzătoare;

-      sunt conforme cu cerințele reglementărilor juridice;

-      produsele sunt adecvate pentru scopul pe care îl specificăm sau scopul pentru care se utilizează în mod obișnuit produsele achiziționate;

-      drept viciu al produselor se consideră și situația în care vă livrăm produsele care nu au fost negociate între noi;

-      sunt conforme cu calitatea pe care am negociat-o, eventual calitatea stabilită prin reglementările juridice în vigoare pentru produsele în cauză;

-      nu au vicii juridice, adică un terț nu are dreptul de proprietate asupra produselor și produsele sunt prevăzute cu actele și documentele necesare pentru o utilizare reglementară.

Față de consumatori, mai răspundem și pentru faptul că aceste vicii nu vor apărea în cursul perioadei de garanție. În cazul în care nu aveți calitatea de consumator, nu beneficiați de perioada de garanție legală potrivit articolului 2. Articolul 2 se referă doar la consumatori.

Peste limita perioadei legale de garanției nu acordăm nicio garanție pentru calitate.

Dacă aveți calitatea de întreprinzător, drepturile dintr-o derulare defectuoasă se constituie dintr-un viciu pe care produsele l-au avut la momentul trecerii pericolului de pagubă la produse, chiar dacă acest viciu apare mai târziu. În cazul în care viciul apare datorită încălcării unei obligații de-ale noastre, vi se cuvin drepturile din derularea defectuoasă și într-un astfel de caz.

Drept viciu al produselor nu poate fi considerată diferența între nuanțele de culoare la produsele reale și cea de pe instalațiile de vizualizare electronice. În cazul în care produsele nu sunt conforme cu imaginația dumneavoastră, în cazul în care aveți calitatea de consumator, aveți dreptul să reziliați contractul în termen de 30 zile de la preluarea produselor potrivit articolului 5 din Termeni și condiții.

Dacă aveți calitatea de consumator iar viciul se manifestă în cursul perioadei de șase luni de la preluare, se consideră că produsele au avut vicii deja în cursul preluării.

 

2. Care este perioada de garanție?

La produsele de consum încă neutilizate, perioada de garanție este de douăzeci și patru de luni de la preluarea produselor, dacă pe interfața web, în documentele atașate la produse sau în cadrul reclamei nu a fost stabilită o perioadă de garanție mai lungă.

În cazul în care pe produse este specificată durata minimă de valabilitate, eventual, dacă pe produsele perisabile este menționată perioada în care se pot utiliza produsele, perioada de garanție durează până la acea dată.

Vă rugăm să luați la cunoștință faptul că, în cazul în care vi se înlocuiesc sau se repară produsele, produsele noi sau componentele și piesele de schimb înlocuite nu presupun curgerea unei noi perioade de garanție. Însă, în acest caz, perioada de garanție se prelungește cu perioada în cursul căreia nu ați putut utiliza produsele datorită viciilor, adică, îndeosebi perioada în cursul căreia produsele au fost în reparație.

 

3. Ce drepturi din derulare defectuoasă aveți?

Drepturile dumneavoastră dintr-o derulare defectuoasă sunt guvernate de Codul civil, îndeosebi articolul 2099 la 2117 și, dacă aveți calitatea de consumator, și art. 2165 la 2174.

1. În cazul în care aveți calitatea de consumator sau întreprinzător:

În cazul în care viciul produsului a existat sau se presupune că a existat înainte de preluarea produselor, aveți drepturile menționate mai jos din derulare defectuoasă.

În cazul în care viciul produselor reprezintă o încălcare esențiala a contractului, aveți următoarele drepturi din derulare defectuoasă:

a)      înlăturarea viciului prin livrarea unui produs nou sau fără viciu sau livrarea obiectului lipsă;

b)      înlăturarea viciului prin repararea obiectului;

c)       reducerea adecvată a prețului de vânzare-cumpărare;

d)      rezilierea contractului.

În cazul unei încălcări esențiale a contractului, la comunicarea viciului sau fără întârziere inutilă după comunicarea viciului , trebuie să ne informați în legătură cu dreptul din derularea defectuoasă pe care l-ați ales. Vă atragem atenția asupra faptului că, dacă nu procedați în acest mod, veți avea doar acele drepturi care vi s-ar cuveni în cazul încălcării neesențiale a contractului. Opțiunea aleasă se poate schimba doar în baza acordului cu noi.

În cazul în care nu înlăturăm viciul produsului într-un termen adecvat, puteți solicita, în loc de înlăturarea viciului, o reducere adecvată din prețul de vânzare-cumpărare sau puteți rezilia contractul.

În cazul în care viciul produselor reprezintă o încălcare neesențială a contractului, puteți solicita:

a)      înlăturarea viciului

b)      reducerea adecvată a prețului de vânzare-cumpărare.

În cazul în care nu înlăturăm viciul produselor la timp sau dacă refuzăm înlăturarea viciului, puteți solicita reducerea prețului de vânzare-cumpărare sau puteți rezilia contractul. Opțiunea aleasă se poate schimba doar în baza acordului cu noi.

Vă rugăm să luați la cunoștință faptul că, până în momentul în care nu vă exercitați dreptul la reducerea prețului de vânzare-cumpărare sau nu reziliați contractul, suntem în drept să vă livrăm produsele lipsă sau să înlăturăm viciul juridic (îndeosebi să furnizăm documentele care lipsesc).

Înlocuirea produselor sau rezilierea contractului nu se poate solicita în cazul în care nu puteți returna produsul în starea în care l-ați obținut. Acest lucru nu este valabil în cazul în care:

a)      s-a modificat starea ca urmare a inspecției pentru depistarea viciilor bunului;

b)      ați folosit obiectul încă înaintea descoperirii viciului;

c)       nu ați cauzat imposibilitatea de returnare a obiectului în starea neschimbată, printr-o acțiune sau omisiune;

d)      ați vândut obiectul încă înainte de descoperirea viciului, ați consumat sau ați modificat obiectul în cursul utilizării obișnuite; dacă s-a întâmplat așa, ne veți returna ceea ce mai puteți returna și ne veți furniza compensare până în cuantumul egal cu beneficiul rezultat din utilizarea obiectului.

2. Doar dacă aveți calitatea de consumator:

În cazul în care viciul produselor de consum apare în perioada de garanție de douăzeci și patru de luni de la preluarea produselor, vi se cuvin drepturile din derularea defectuoasă menționate mai jos:

a)      dreptul la înlocuirea produselor vi se cuvine în cazul în care:

-          produsele, în cursul perioadei de garanție, pierd vreuna din caracteristicile menționate la articolul 1 al Regulamentului privind reclamațiile și, având în vedere natura viciului, acest lucru nu este inadecvat;

-          viciul nu se poate înlătura;

-          nu puteți folosi reglementar produsele pentru apariția repetată a viciului în urma reparației;

-          produsele prezintă mai multe vicii.

Nu puteți solicita înlocuirea produselor în cazul în care înlocuirea produselor ar fi în disproporție cu natura viciului apărut. Într-un astfel de caz aveți dreptul la înlăturarea gratuită a viciului .

Nu aveți dreptul la înlocuirea produselor în cazurile în care este defectă doar o parte (componentă) a produsului.

Înlocuirea produselor nu se poate solicita în cazul produselor vândute la un preț redus. În loc de înlocuire puteți solicita o reducere adecvată.

b)      dreptul la înlocuirea componentei viciate a produsului îl aveți în cazul în care:

-          este viciată doar o componentă (piesă) a produsului;

-          viciul nu se poate înlătura;

-          nu puteți folosi reglementar produsele pentru apariția repetată a viciului în urma reparației;

-          produsele prezintă mai multe vicii.

c)       dreptul la o reducere adecvată a prețului de vânzare-cumpărare vi se cuvine în cazul în care

-          nu optați pentru dreptul de reziliere a contractului, de înlocuire a produselor viciate, a componentelor produselor sau reparația produselor;

-          nu putem să înlocuim produsele sau componentele acestora sau să le reparăm (de exemplu, produsele nu se mai fabrică);

-          nu asigurăm remedierea într-o perioadă adecvată sau în cazul în care asigurarea remedierilor v-ar cauza dificultăți mari;

-          obiectul are viciul care ne angajează și este vorba de un obiect care se vinde la un preț redus.

d)      dreptul la rezilierea contractului vi se cuvine în cazul în care

-          viciul nu se poate înlătura;

-          nu puteți folosi reglementar produsele pentru apariția repetată a viciului în urma reparației;

-          produsele prezintă mai multe vicii;

-          nu putem înlocui nici repara produsele (de exemplu, produsele nu se mai fabrică);

-          nu este posibilă înlocuirea produselor sau componentelor viciate cu altele fără viciu.

 

4. Când nu se pot exercita drepturile din derularea defectuoasă?

Drepturile din derularea defectuoasă nu vi se cuvin în cazul în care:

-      ați avut cunoștință de existența viciului înainte de preluarea obiectului;

-      ați cauzat viciul dumneavoastră înșivă;

-      a expirat perioada de garanție.

Garanția și pretențiile din răspundere nu se referă nici la:

-      uzura produselor cauzată de utilizarea obișnuită (drept uzură cauzată de utilizarea obișnuită se consideră reducerea capacității bateriilor și acumulatoarelor);

-      produsele vândute la un preț redus – doar în legătură cu viciul pentru care a fost convenită reducerea prețului;

-      dacă acest lucru rezultă din natura obiectului.

 

5. Cum se procedează în cazul unei reclamații?

Reclamația la societatea noastră (sau persoana care este menționată, în confirmarea privind menținerea drepturilor din derularea defectuoasă - certificatul de garanție, drept persoană desemnată pentru asigurarea reparației) trebuie să o exercitați fără întârziere inutilă după descoperirea viciului. În conformitate cu Legea privind protecția consumatorului, primim reclamații:

-      la oricare din punctele noastre de lucru în care este posibilă primirea reclamațiilor având în vedere sortimentul produselor vândute;

-      la sediul societății noastre;

-      în locația activității de afaceri;

-      la persoana care, în cadrul confirmării existenței drepturilor dintr-o derulare defectuoasă – certificatul de garanție, este menționată ca persoana desemnată pentru asigurarea reparației.

Pentru soluționarea cât mai rapidă a reclamației, recomandăm să folosiți punctul nostru de lucru / persoana desemnată pentru asigurarea reparației.

Procedura recomandată pentru reclamație:

-      pentru soluționarea mai rapidă a reclamației, ne puteți informa în prealabil despre aceasta, și anume, telefonic, prin e-mail sau scrisoare;

-      în același timp, este adecvat să ne informați în legătură cu opțiunea dumneavoastră în legătură cu dreptul din derularea defectuoasă, deci dacă, în conformitate cu prezentul Regulament privind reclamațiile, sunteți interesați de reparația obiectului, înlocuirea produselor sau a componentelor acestora, de rezilierea contractului, reducerea prețului de vânzare-cumpărare, eventual să ne comunicați alte drepturi în conformitate cu prezentul Regulament privind reclamațiile și Codul civil;

-      produsele reclamate trebuie trimise la noi (cu excepția plății cu ramburs, pe care nu o preluăm), cu mențiunea că, recomandarea noastră în cazul trimiterii este să ambalați produsele într-un ambalaj adecvat, în așa fel încât să nu se deterioreze sau să se distrugă;

-      pentru facilitarea procedurii este adecvat să atașați la produse bonul de cumpărare al produselor sau actul fiscal - factura, dacă a fost emisă, sau un alt act care confirmă cumpărarea produselor, împreună cu descrierea viciului și propunerea modalității de soluționare a reclamației.

Neîndeplinirea vreunuia dintre pașii menționați mai sus sau neprezentarea oricărui act dintre cele menționate nu împiedică soluționarea pozitivă a reclamației în conformitate cu cerințele legale.

Drept moment pentru exercitarea dreptului la reclamație este momentul în care ne-a fost comunicată apariția viciului și a fost exercitat dreptul din răspunderea pentru viciile obiectului vândut.

Reclamațiile obținute le soluționam imediat, cazurile mai dificile fiind soluționate în termen de trei zile lucrătoare. Acest termen nu include perioada adecvată, în funcție de tipul produsului sau serviciului, necesar pentru o examinare calificată. Reclamația inclusiv îndepărtarea viciilor va fi soluționată fără întârziere inutilă, cel târziu în termen de 30 de zile de la exercitarea dreptului la reclamație, dacă nu convenim un termen mai lung.

La reclamație vă vom emite o adeverință în care se specifică când ați exercitat dreptul, care este conținutul reclamației și ce modalitate de soluționare solicitați; în plus, (după soluționarea reclamației) vă emitem o adeverință în legătură cu data și modalitatea de soluționare a reclamației, inclusiv adeverința privind executarea reparației și durata acesteia, eventual și motivarea scrisă a respingerii reclamației.

Potrivit Codului civil, aveți dreptul la compensarea cheltuielilor efective cu exercitarea dreptului de reclamație a produselor. Vă rugăm să luați la cunoștință faptul că dreptul la compensarea acestor cheltuieli trebuie exercitat în termen de o lună după expirarea termenului în care trebuie notificat viciul.

 

Formular de reclamație online

Prezentul Regulament privind reclamațiile intră în vigoare începând cu data de 11. 4. 2016.

Sus

Condiții pentru folosirea interfeței web

Vă aflați pe interfața web https://www.naninails.ro/ (denumită în continuare „interfața web“), operată de către societatea noastră

NaniNails s.r.o., având sediul în Baška 278, CP 73901, Czech republic

Nr. de înmatriculare: 29391920,

CUI: RO38533663                                      

înmatriculată la Registrul Comerțului de pe lângă Curtea Regională din Ostrava, secțiunea C, inserarea 38419

Adresa de trimitere: NaniNails s.r.o. - Frogman, Str. Borsului nr.56, 410605 Oradea, Bihor

Numărul de telefon: +40 316 308 261

E-mail de contact: Întrebări generale: info@naninails.ro

 

Vă rugăm să luați la cunoștință faptul că, indiferent de faptul că, prin intermediul interfeței web, faceți cumpărături, vă înregistrați pe aceasta sau doar o vizitați, trebuie să respectați regulile menționate mai jos, care delimitează și precizează condițiile pentru utilizarea tuturor componentelor funcționale ale interfeței web .

 

1. Înregistrarea pe interfața web

Pe interfața web vă puteți înregistra prin intermediul formularului de înregistrare accesibil pe interfața web. În formularul de înregistrare trebuie să completați datele cerute, îndeosebi prenumele, numele și e-mailul de contact. Prin înregistrare este deschis contul utilizatorului.

Pentru accesarea contului utilizatorului este necesar numele de utilizator și parola. Datele de accesare în contul utilizatorului trebuie păstrate în confidențialitate. Societatea noastră nu răspunde pentru eventuala utilizare abuzivă a contului utilizatorului de către un terț.

Informațiile menționate la înregistrare trebuie să fie adevărate și complete. Contul, pentru deschiderea căruia au fost folosite date neadevărate sau incomplete, îl putem anula fără compensare.

În cazul în care datele dumneavoastră s-au modificat, recomandăm să efectuați neîntârziat rectificarea în contul utilizatorului.

Prin intermediul contului utilizatorului puteți, îndeosebi, comanda produse, urmări comenzile și administra contul. Eventualele funcții suplimentare ale contului utilizatorului sunt întotdeauna menționate pe interfața web. 

Vă rugăm să luați la cunoștință faptul că avem dreptul să anulăm contul dumneavoastră de utilizator fără compensare, dacă, prin intermediul contului dumneavoastră, sunt încălcate bunele moravuri, reglementările juridice în vigoare sau prezentele condiții de utilizare .  

 

2. Protecția datelor cu caracter personal

Când completați o comandă sau vă înregistrați pe interfața web, ne furnizați câteva informații personale. În plus, prin folosirea interfaței web, colectăm, stocăm și procesăm alte date la care avem acces. Introducând informațiile personale și utilizând interfața web, sunteți de acord cu prelucrarea și colectarea datelor dvs. personale în măsura și pentru următoarele scopuri.

Protecția datelor cu caracter personal este foarte importantă pentru noi. Prin urmare, în conformitate cu ordinea juridică a Republicii Cehe, în special cu Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului (CE) nr. 2016/679, se aplică Regulamentul general privind protecția datelor cu caracter personal (denumit în continuare "Regulamentul general").

2.1.          Care sunt datele cu caracter personal și alte date?

Datele cu caracter personal sunt datele pe care le furnizați în mod voluntar, ca parte a comenzii sau înregistrării dvs. Date cu caracter personal înseamnă orice informație care identifică o anumită persoană. Datele personale sunt spre exemplu numele și prenumele, fotografia, data nașterii, adresa de e-mail, adresa de domiciliu sau numărul de telefon, dar nu se limitează la acestea.

Alte date pe care le preluăm în mod automat în legătură cu utilizarea interfeței web sunt adresa IP, tipul de browser, dispozitivul și sistemul de operare, timpul și numărul accesărilor interfeței web, informațiile obținute prin cookie-uri și alte informații similare. Rețineți că putem obține aceste date suplimentare fără înregistrare, indiferent dacă achiziționați sau nu pe o interfață web.

2.2.          Cum utilizăm datele cu caracter personal și alte date?

Compania noastră, ale cărei date de contact și identificare sunt enumerate mai sus, acționează în conformitate cu regulamentul general, în calitate de administrator al datelor dvs. personale. Vă informăm cu privire la acest proces în legătură cu această procesare.

Procesăm datele personale despre persoana dvs. sub forma numelui, prenumelui, e-mailului, numărului de telefon și adresei de livrare.

Aceste date cu caracter personal sunt procesate pe temei juridic al încheierii și executării contractului și pe baza unui interes legitim.

Procesăm datele dvs. personale în scopul încheierii și executării corespunzătoare a contractului sub forma livrării bunurilor comandate. Datele dvs. personale sunt procesate în special pentru a vă oferi accesul la contul dvs. Mai departe, folosim datele personale pentru a comunica despre gestionarea contului și în scopul suportului utilizatorului. Datele dvs. sunt procesate în continuare pentru a fi utilizate în scopuri comerciale și de marketing, și anume să mențină o bază de date a utilizatorilor interfeței web și să ofere bunuri și servicii.

Prin intermediul datelor personale, vă permitem să profitați la maximum de interfața web, datele pot fi, de asemenea, utilizate pentru îmbunătățirea serviciilor noastre, inclusiv analiza comportamentului utilizatorilor de interfață Web.

2.3.          Cum gestionăm și procesăm informațiile dvs. personale?

Datele personale vor fi prelucrate în formă electronică în mod automat sau într-o formă tipărită.

Datele cu caracter personal vor fi prelucrate pentru o perioadă nedeterminată, până la eliminarea scopului pentru care sunt prelucrate.

Putem desemna o persoană terță ca procesor al datele dvs. personale și a datelor de altă natură.

Datele personale și cele colectate sunt pe deplin protejate împotriva abuzurilor.

2.4.          Cui transmitem datele dvs. personale?

Noi nu transmite informațiile personale către orice altă persoană, cu excepția unor terțe părți, pe care le folosim pentru a îndeplini scopurile menționate mai sus. Acestea includ, în special, transportatorii externi și persoanele implicate în furnizarea de bunuri sau furnizarea de servicii. Acestor persoane sunt furnizate datele dvs. personale în măsura minimă necesară pentru livrarea bunurilor sau furnizarea serviciului.

2.5.          Care sunt drepturile dvs. în legătură cu datele personale?

Vă informăm că aveți următoarele drepturi pe baza procesării datelor dvs. personale:

  • dreptul la acces asupra datelor personale pe care compania le procesează despre mine,
  • dreptul de a corecta informațiile personale,
  • dreptul de a șterge informațiile personale,
  • dreptul de a limita prelucrarea datelor cu caracter personal,
  • dreptul de a mă opune prelucrării datelor cu caracter personal,
  • dreptul la portabilitatea datelor cu caracter personal.

Deasemenea aveți dreptul de a depune o plângere cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal la Autoritatea de Supraveghere, adică la Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal (http://www.dataprotection.ro/).

Ne străduim să vă ajutăm cu protejarea datelor personale. Cu toate acestea, dacă nu sunteți mulțumiți, aveți dreptul să contactați Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal. Această prevedere nu aduce atingere dreptului dvs. de a adresa direct plângerea la Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal.

Putem, în anumite cazuri, să solicităm o rambursare adecvată costurilor necesare pentru a furniza informații.

 

3. Serviciile societății Google și fișierele cookies

Pentru activitatea sa, interfața web utilizează așa numitele „cookies“. Interfața web mai utilizează serviciul Google Analytics și eventual și alte servicii prestate de către societatea Google, Inc. (denumită în continuare „Google“). Cookies se utilizează și în cadrul prezentelor servicii.

3.1.          Cesunt cookies și cum vă exprimați acordul cu utilizarea acestora?

Cookies sunt fișierele text salvate în calculator sau un alt aparat electronic al celui care vizitează interfața web, care permit analiza modalității de utilizare a interfeței web.

Prin bifarea acordului pe interfața web, vă exprimați acordul cu utilizarea fișierelor cookies, precum și cu procesarea datelor despre dumneavoastră de către societatea Google și societatea noastră, și anume în modalitatea descrisă pe interfața web.

3.2.          Puteți împiedica în vreun fel salvarea fișierelor cookies în calculatorul dumneavoastră?

Puteți refuza utilizarea fișierelor cookies prin opțiunea aferentă de setare a browserului de internet.

Încă atragem atenție asupra faptului că, în cazul respingerii utilizării fișierelor cookies, nu este exclus faptul că nu veți putea utiliza din plin toate funcțiile interfeței web.

3.3.          Cum utilizează Google datele obținute?

Dacă vă interesează faptul cum utilizează Google datele pe care le obține de la noi, puteți afla răspunsul prin click pe următorul link: Cum utilizează Google datele când utilizați site-urile sau aplicațiile partenerilor noștri.

 

4. Protecția drepturilor de autor

Conținutul paginilor web postate pe interfața web (texte, fotografii, imagini, sigle și altele), inclusiv elementele de program ale interfeței web și acești termeni și condiții este protejat prin dreptul nostru de autor și poate fi protejat și în baza altor drepturi ale altor persoane. Vi se interzice modificarea conținutului, copierea, multiplicarea, distribuirea și utilizarea acestuia pentru orice alt scop fără acordul societății noastre sau al titularului drepturilor de autor. Îndeosebi este interzisă, gratuit sau contra cost, accesorizarea fotografiilor și a textelor postate pe interfața web.

Denumirile și marcajele produselor, ale serviciilor, companiilor și societăților pot fi mărci comerciale înregistrate ale proprietarilor aferenți. 

4.1.          Cum vom proceda în cazul încălcării drepturilor de autor?

În cazul nerespectării interdicției menționate mai sus, vom proceda în conformitate cu Legea nr. 121/2000 Sb., Legea privind drepturile de autor, cu modificările și completările ulterioare.

Societatea noastră, în calitate de proprietar al drepturilor de autor, are îndeosebi dreptul să solicite să nu se intervină în drepturile noastre și să fie înlăturate copiile neautorizate ale conținutului protejat.

Mai avem și dreptul să cerem satisfacția adecvată pentru prejudiciul cauzat.

 

5. Celelalte raporturi legate de utilizarea interfeței web

5.1.          Vă atragem atenția asupra faptului că, prin click pe unele linkuri de pe interfața web, s-ar putea să părăsiți interfața web și să fiți redirecționați pe site-urile unor terți.

5.2.          Societatea noastră nu răspunde pentru erorile apărute ca urmare a intervenției unor terți în interfața web sau ca urmare a utilizării acesteia în contradicție cu destinația acesteia. În cursul utilizării interfeței web vi se interzice să utilizați mecanisme, elemente de program, scripturi sau alte procedee care ar putea avea influență negativă asupra exploatării acesteia, adică, în primul rând să afecteze funcția sistemului sau să solicite excesiv sistemul, vi se mai interzice să efectuați orice activitate care v-ar putea permite dumneavoastră sau terților să interveniți neautorizat sau să folosiți abuziv elementele de program sau alte componente formând interfața web și să utilizați interfața web sau o parte a acesteia sau elementele de software în modalitatea care ar fi în contradicție cu destinația sau scopul acesteia

5.3.          Nu vă putem garanta accesul neîntrerupt pe interfața web și nici impecabilitatea și securitatea interfeței web. Nu răspundem pentru pagubele cauzate prin realizarea accesului și utilizarea interfeței web, inclusiv eventualele pagube produse în cursul descărcării datelor de pe interfața web, pagubele cauzate prin întreruperea exploatării, defecțiunea interfeței web, virușii de calculator, pagubele cauzate ca urmare a pierderii datelor, beneficiul sau accesul neautorizat la transferul de date.

5.4.          În cazul în care, în cursul utilizării interfeței web, comiteți orice acțiune ilegală sau ne-etică, suntem în drept să limităm, să suspendăm sau să anulăm accesul dumneavoastră pe interfața web, și anume, fără compensație. În acest caz mai sunteți obligați să-i plătiți societății noastre paguba care a fost cauzată datorită acțiunii potrivit prezentului alineat, și anume, în cuantum integral.

 

Prezentele condiții de utilizare sunt valabile începând cu 25. 5. 2018

Sus

Urmărirea coletelor

Pentru expedierea coletelor facem uz de serviciile FAN Courier sau Cargus. Pentru urmărirea coletului nostru vă rugăm să dați click pe unul din linkuri, în funcție de compania de transport aleasă în comandă.

FAN Courier

Cargus

Coletăria.ro

Sus

Schimb imediat, garanția prelungită

Condiții de schimb Schimb imediat

Serviciul schimb imediat al produselor asigură înlocuirea imediată a unui produs defect cu unul nou, eventual adecvat. Prin produs adecvat se înțelege un produs adecvat atât din punct de vedere funcțional, cât și al uzurii și stării.

Serviciul schimb imediat de produse este prestat în cazul unor produse alese și i dă clientului siguranța înlocuirii unui produs defect fără așteptare.

Schimbul imediat de produse este valabil pe întreaga perioadă de valabilitate a garanției la produs, deci 24 de luni. În cazul exercitării dreptului la serviciul schimb imediat de produse, rămâne valabilă garanția inițială le produs, nu are loc prelungirea acesteia.

Serviciul schimb imediat se poate folosi și repetat, deci și în cazul apariției reiterate a defectului produsului.

În cazul în care produsul nu s-ar afla pe stoc nici în depozitul central, clientului i se va oferi un produs similar sau îi se vor restitui banii pentru serviciu și se va depune reclamația clasică. În cazul alegerii unui produs similar, diferența de preț îi va fi restituită clientului sau, dimpotrivă, va fi necesară achitarea diferenței.

Serviciul schimb imediat de produse nu se referă la produsele care sunt deteriorate mecanic.

Prețul serviciului schimb imediat este de 15% din prețul produsului.

 

Condițiile serviciului Garanția prelungită

Serviciul garanția prelungită oferă prelungirea garanției legale de 24 de luni cu un an. După cumpărarea acestui serviciu, la produs veți avea garanția de 3 ani (36 de luni).

Serviciul garanția prelungită este prestat pentru produsele selectate și prelungește garanția clientului cu un an.

În cazul utilizării serviciului garanția prelungită, vă reparăm gratis produsul sau vi-l înlocuim cu unul nou. În cazul în care nu va fi posibilă reparația produsului și, în același timp, noul articol nu va fi pe stoc, clientului i se va oferi un produs cu parametri identici sau mai buni.

Serviciul garanția prelungită nu se referă la produsele deteriorate mecanic.

Prețul serviciului garanția prelungită este de 15% din prețul produsului.

 

Prezentele condiții ale serviciilor intră în vigoare începând cu data de 25. 5. 2018

Sus

Produsele au fost introduse în coș.

arrowcarcartclockhatlettersmenupersonsearchstar